Translate

2013. november 28., csütörtök

#Közérdekű

Halii! Mint látjátok egy közérdekűvel jelentkezem nem egy új résszel. Sajnos. 
Szóval, azért is írtam most egy ilyen bejegyzést, hogy megértsétek a helyzetemet, és hogy miért nincs még új rész.
Restellem magam, de nincs időm írni... Általában 3 kor érek haza a suliból, és másnapra meg rengeteget kell tanulnom, és emellett még szakköreim is vannak délután... :/ Átlagosan fél 12 - éjfél körül fekszek le aludni minden nap, és fél 7 kor kelek. Eddig nem volt nagy gond suli mellett írnom, de tavaly rájöttem, hogy ha azt szeretném hogy felvegyenek oda ahova szeretnék menni tanulnom kell. Szóval ez a helyzet... :S Telefonról szoktam írni, de ott elég lassan haladok. Már a fele kész van az új résznek, a hétvégére szeretném feltenni. (!!)
Azt szeretném ezzel kérni, hogy várjatok türelemmel, és ne hagyjatok el olvasócskáim! :3
Nem mellesleg van hogy rám jön az önbizalom hiányosság, és most pont egy ilyen korszakban vagyok... Már fontolgattam hogy befejezem az írást, mert nem írok elég jól (ma is kaptam 2db 3-ast fogalmazásra nyelvtanból. Kicsit kiakadtam.hehe) De barátnőm, meggyőzött hogy folytassam, így újult erővel vágok neki az új részek írásának. :)

És a végére még annyit elárulok, hogy most egy kicsit uncsibb rész jön, viszont ezzel elkezdődik a bonyodalom. :) Jönnek az izgis, bonyodalmas, romantikus részek!! :') Szóval még egy kicsit bírjátok ki! ;) Én meg addig is megpróbálom túlélni az iskolát... #bleeutálomasuliit

Ui.: Hallgassátok a MM-t! *---*
Pusszancs: ~N




2 megjegyzés: