Translate

2014. március 13., csütörtök

Díj.-2





                                    Második díj! Köszönöm szépen Kinga Nagy - nak! :)
Szabályok:
-Írj 11 dolgot magadról
-Válaszolj 11 kérdésre
-Küld tovább 11 embernek
11 dolog rólam:
1. Nemrég volt a szülinapom:)
2. Megkaptam a One Direction-This is Us - bővített verzióját. :)
3. Ezen kívül csak egy haveromtól kaptam két wafelinit ^^
4. Szeretem a teheneket :)
5. Most éppen Tell me a Lie hallgatom ♥
6. Én kaptam az egyik mikrofont ami azt jelenti, hogy a március 15.-ei ünnepségen nekem is (meg még 1 lánynak) mikrofonba kell énekelnie... :o Félek:S
7. A kedvenc 1D albumom még mindig az Up All Nigjt! :)♥
8. Minden reggel iszok teát^^
9. Szeretnék egy Mopszot:)
10. A karácsonyi ünnepségen is nekem kellett az egyik mikrofonba énekelni..:)
11. Inkább macskás vagyok:)

Válaszaim:
1. Miért kezdtél el blogolni? - Mert azt szerettem volna, hogy megtudják az emberek az"agyszüleményeim". :D
2. Mit tennél meg a szeretteidért? - Amit jónak találok :) 
3. Milyen nyelveket tanulsz? - Német :)
4. Hány blogot vezetsz? - 2 van de csak ezt írom...
5. Ki a kedvenc színészed? - Adam Sandler :D 
6. Milyen színű a szemed? - Barna :) 
7. Mi inspirál az írásra? - Nem tudom. Sok minden. :) 
8. Sminkeled magad? - Csak szempilla spirál vagy szemceruza :) 
9. Melyik tantárgyból vagy a legrosszabb? - Kémia 
10. Mióta blogolsz? - Huhh... Régóta :) 
11. Bántottad már magad? - Hát... nem, de... A lényeg, hogy nem.:) Tudom, hogy az nem megoldás semmire:) Ettől függetlenül még egy csődtömeg vagyok, és utálom az életem:$
Kérdéseim:
1. Kedvenc torta ízed?
2. Minek akarsz tanulni/tanulsz/tanultál?
3. Kedvenc idézet?
4. Mi a legmárkásabb cuccod?
5. Mit nézel meg először egy fiún/lányon?
6. Sok ellenséged van?
7. Kedvenc filmed?
8. Kedvenc italod?
9. Voltál már részeg?
10. Hány blogot olvasol?
11. Blogot vagy könyvet olvasol szívesebben?

Akiknek tovább küldöm:
I Don't Wanna Be In Love
Just a dream
Friendships And Wars
Elounor
Darcy's Life

Error
Stay With Me..

Lisa
Half a heart
Story of My Life







3 megjegyzés: