Translate

2013. szeptember 3., kedd

Közlemény*

Sziasztok! Ez, ahogy a cím is mutatja, egy közérdekű közlemény. :)
Nos, azt szeretném, hogy kommenteljetek, hogy szerintetek melyik legyen az új fejléc! Kérlek szépen, ez most nagyon fontos lenne! /jajj és én csináltam :3 ezért nem is valami nagyszám.... :/ De magam akartam csinálni. /

1.,



Öhhm, ennél megkellett változtatnom Valancy képét, és tesóm meg is mondta hogy úgy néz ki mint egy fiú ._.' De nekem mondjuk ez a fejléc tetszik jobban... :)


2.,




Ez a második, amin viszont nincs rajt külön az 1D... Az úgy lemaradt :'D Hupsz... De nekem mondjuk ez is tetszik :)


Nahát akkor most, szavazzatok, hogy melyik legyen! Ha nem írjátok meg, akkor nagyooon szomorú leszek! :(
By.: Cocossh (~N) 

3 megjegyzés:

  1. Cocókám! :P
    Jók letettek, csudi ügyi vagy! :)
    Szerintem az első legyen! :P
    ~P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a második a nyerő!! :D ♥

    VálaszTörlés